På Munkebjerg gør vi os umage

... for at skabe præcis de rammer, der er rigtige for jer.
Bøgeskoven i vores baghave får hverdagsrutinerne til at forsvinde og giver plads til refleksion og fordybelse. Vores overdådige buffet med charcuteri fra egen slagter og brød fra eget bageri lader batterierne op, når der er brug for ny energi, og vores eksklusive vinkælder giver den gode stemning frit løb.

Konferencefacts

• Personlig service og rådgivning allerede fra første kontakt.
• Mødepakker, der bliver skræddersyet til netop dit ønske og behov.
• Professionel møde- og konferencerådgivning inkluderet i prisen.
• Altid en fast kontaktperson, der følger arrangementet før, under og efter.
• Munkebjerg Hotels beliggenhed og natur er noget ganske særligt.
• Eget slagteri, røgeri, bageri, konditori.
• Munkebjerg Hotels vinkælder.
• AV-udstyr og en AV-afdeling, som altid er klar til at hjælpe.
• Gratis parkering.

 

Møde- og konferencelokaler

Afbestillingsregler

Følgende afbestillingsregler er gældende for alle reservationer på Munkebjerg Hotel.
Ved bestilling mere end ét år før arrangementsdato kan hele arrangementet skriftligt annulleres eller nedskrives vederlagsfrit indtil 16 uger før.

Ved bestilling mindre end ét år før arrangementsdato kan hele arrangementet skriftligt annulleres eller nedskrives vederlagsfrit indtil 12 uger før.
Ved for sen reducering/annullering hæfter man for følgende af de forudbestilte afbestilte ydelser:

Mindre end 24 timer før start hæfter du for 100 %
Mellem 1 og 7 dage før start hæfter du for 95 %
Mellem 1 og 4 uger før start hæfter du for 75 %
Mellem 4 og 6 uger før start hæfter du for 50 %
Mellem 6 og 12 uger før start hæfter du for 15 %
Mellem 12 og 16 uger før start hæfter du for 5 %

Inden fremsendelse af faktura sikrer hotellet fradrag for eventuel udlejning til anden side.

For ydelser, der ikke kan afbestilles (fx underholdning), kan kræves fuld dækning.

Kom lidt tættere på himlen

Meget er ændret siden det oprindelige Munkebjerg Badehotel, men takket være beliggenheden i den smukke natur og den personlige atmosfære står Munkebjerg stadig for en oplevelse, der er kendt i vide kredse langt ud over landets grænser. Munkebjerg Hotel byder i dag på faciliteter af højeste standard.

Besøg Treetop Restauranten

Riedel-glassmagning

Når I afholder konference eller kursus på Munkebjerg Hotel er det i forbindelse dermed, muligt at booke en Riedel-glassmagning. Arrangementet kan afholdes alle dage indtil kl. 17.00,
men skal dog forudbestilles og I skal minimum være 10 deltagere.

Den gode smagsoplevelse starter ved det rette glas. Prøv Riedel-glassmagning og bliv overbevidst.
Vi serverer 4 forskellige vine i 4 forskellige glas.

Glassmagningen afholdes i vores fine vinkælder eller i en af vores mange sale med udsigt, som ligger i forlængelse af Panorama Restauranten. Kontakt os gerne i dag så vi kan booke en spændende glassmagning til jer.

Værelser og afstand til Munkebjerg

Er du i bil, kan du ankomme til hotellet inden for følgende tidspunkter:
• Aalborg 2 timer
• Aarhus 1 time
• Odense 1 time
• Billund Lufthavn 30 minutter
• København 2½ time

På hotellet har vi:
• 158 værelser
• Heraf 5 suiter og 29 Treetopværelser
• Pudebar med 6 lækre og forskellige pudetyper
• Komfortabel kontorarbejdsplads
• Gratis, hurtig og sikker wi-fi

Kontakt vores dygtige salgsafdeling, som er klar til at hjælpe

Lotte Michaelis-Kjær

Thomas Hoffmann

Keyaccountmanager +45 2137 6812 E-mail: th@munkebjerg.dk
Jeg vil gerne sige tak for et perfekt arrangement. Vi blev rigtigt forkælet og takker mange gange for opgradering af værelser. Det er ikke første gang vi besøger Jer og bestemt ikke sidste og vi roser Jer til højre og venstre. Af hjertet tak. Med venlig hilsen Henrik Pedersen Indehaver  
Henrik Pedersen
Det føltes slet ikke som at være på arbejde, da vi var på konference på Munkebjerg. Det føltes tværtimod som en lille ferie, hvor jeg bare blev fagligt fyldt op. Det var rigtig rart.
Lene Ren Nielsen
Følte mig i gode hænder, lige fra det personlige besøg, via fremvisning af lokaler, gennemgang af menu til selve afholdelsen af arrangementet. Yderst professionelt med menneskeligt udtryk og mange smil.
Jan Kaspersen