Slaan oor na inhoud

PRAKTIESE INLIGTING

buitengewone raamwerk

PÅ MUNKEBJERG HOTEL

gør vi os altid umage

… for at skabe præcis de rammer, der er rigtige for jer.
Bøgeskoven i vores baghave får hverdagsrutinerne til at forsvinde og giver plads til refleksion og fordybelse. Vores overdådige buffet med charcuteri fra egen slagter og brød fra eget bageri lader batterierne op, når der er brug for ny energi, og vores eksklusive vinkælder giver den gode stemning frit løb.

Benyt jer af vores mange forskellige lokaler og de muligheder det giver.

Kurser, møder og konferencer, udstillinger, generalforsamlinger, intimkoncert, Kickoff, bestyrelsesmøder og årsmøder, Bilmesse, Bryllupsmesse, Helsemesse, Kreativ messe, privatfester, firmafest og gallafest og Nytårskur.

Vi har et hav af muligheder, som vi kan hjælpe dig med.

GEREELDE VRAE

PRAKTIESE INLIGTING

PRAKTIES
INLIGTING

Konference på Munkebjerg

Konferencefacts

  • 20 vergaderlokale van verskillende groottes
  • Munkebjergsalen med plads til 720 personer
  • “Evergreen” mødelokale med højteknologisk AV-udstyr og barområde
  • 14 gruppelokaler
  • Eksklusivt Treetop-konferencekoncept op til 16 deltagere
  • Moderne AV-udstyr og trådløst internet på hele hotellet
  • Flipover, whiteboard, projektor og lærred
  • Blokke og penne
  • 50 m² hæve-sænke-scene i Munkebjergsalen
  • Professionelle konferenceværter

Afbestillingsregler når du holder konference

  • Afbestillingsregler for Munkebjerggruppen
    Skulle du blive nødsaget til at annullere eller ændre dit arrangement er det også muligt. Aftaler er som udgangspunkt bindende i henhold til dansk ret. Hvis ikke andet er aftalt mellem parterne, vil man lægge branchens regler om afbestilling til grund.
  • Vi følger disse annulleringsbetingelser, som du kan se i linket herunder.
SE AFBESTILLINGSREGLER

Når du afholder møde, får du...

  • Personlig service og rådgivning allerede fra første kontakt.
  • Mødepakkerne bliver skræddersyet til netop dit ønske og behov.
  • Professionel møde- og konferencerådgivning er naturligvis inkluderet i prisen.
  • Du får altid en fast kontaktperson, der følger arrangementet før, under og efter.
  • Munkebjerg Hotels beliggenhed og natur er noget ganske særligt.
  • Eget slagteri, røgeri, bageri, konditori.
  • Munkebjerg Hotels vinkælder.
  • AV-udstyr og en AV-afdeling, som altid er klar til at hjælpe.
  • Gratis parkering og El-ladestandere

Værelser og afstand til Munkebjerg Hotel

Er du i bil, kan du ankomme til hotellet inden for følgende tidspunkter:

  • Aalborg 2 timer
  • Aarhus 1 time
  • Odense 1 time
  • Billund Lufthavn 30 minutter
  • København 2½ timer

På hotellet har vi:

  • 158 kamers
  • Heraf 5 suiter og 29 Treetopværelser
  • Pudebar med 6 lækre og forskellige pudetyper
  • Komfortabel kontorarbejdsplads
  • Gratis, hurtig og sikker wi-fi

Rundvisning på Munkebjerg Hotel

  • Munkebjerg Hotel er et attraktivt mødested med mange mødefaciliteter.
  • Vi har gode og velindrettede mødelokaler, hvor teknikken fungerer 100 procent, så alle mødedeltagere kan fokusere på indholdet.
  • Her får I forplejning alt efter mødets varighed, og ved døgnmøder kan deltagerne naturligvis overnatte på et af hotellets klassisk indrettede værelser.
  • Vi har mange års erfaring med at tilrettelægge både små og længerevarende møder. Det giver dig frihed til at koncentrere dig om mødedagsorden og andre mødeaktiviteter som fx en god gåtur i den smukke natur.
  • Ønsker du hjælp til mødeplanlægningen eller en rundvisning, kan du roligt kontakte os:

Ring på tlf. 53627256 eller send os gerne en mail på business@munkebjerg.dk

Hoe ver is dit na Vejle-sentrum?

Die middestad van Vejle is 8,5 km vanaf die hotel. Dit neem sowat 15 minute om daarheen te ry, afhangend van die verkeer.

Vi hjælper med

  • Mødeplanlægning
  • Mødeforberedelse
  • Arbejdsmetoder
  • Aktiwiteite
  • Pauseindhold
  • Aktivering af deltagere
  • Forplejning
  • Oorslaap
  • Udnyttelse af omgivelserne
  • Idéer til opfølgning
  • Tilmelding

Parkering

  • Daar is gratis parkeerplek by die hotel. Ons het ongeveer. 500 gratis parkeerplekke.
  • Mulighed for opladning af el-bil (Mod betaling)
  • Bagasiediens kan op versoek bespreek word. Kontak ons ​​gerus by +45 76428500 indien jy enige vrae het.

Se vores konferencebrochure

  • Smagen, nærværet, naturen, faciliteterne og menneskene gør din konference på Munkebjerg til en 5-stjernet oplevelse.
SE & DOWNLOAD KONFERENCEBROCHUREN

DIE VOLLE ERVARING

op Munkebjerg

Konferensie- en vergaderingpakkette

Vergaderlokale by Munkebjerg

Kamers

LOKALEOVERSIGT

VI ER KLAR

til at hjælpe jer

Birgitte Vaaben

Hotelbestuurder
+ 45 7642 8523
E-pos: konference@munkebjerg.dk

Anita Barslund

Konferensie koördineerder
+ 45 7642 8522
E-pos: konference@munkebjerg.dk

Jane Larsson

Konferensie koördineerder
+ 45 7642 8520
E-pos: konference@munkebjerg.dk

Lotte Michaelis-Kjær

Verkoopsbestuurder
+ 45 5362 7256
E-pos: business@munkebjerg.dk

Thomas Hoffmann

Senior sleutelrekeningbestuurder
+ 45 2137 6812
E-pos: business@munkebjerg.dk

KOM LIDT TÆTTERE

på himlen

Meget er ændret siden det oprindelige Munkebjerg Badehotel, men takket være beliggenheden i den smukke natur og den personlige atmosfære står Munkebjerg stadig for en oplevelse, der er kendt i vide kredse langt ud over landets grænser. Munkebjerg Hotel byder i dag på faciliteter af højeste standard.

BESOEK DIE TREETOP RESTAURANT

Spyskaarte en wyne

Kamers

Rundvisning

Naweek konferensie

5 RÅD TIL PLANLÆGNING

5 RÅD TIL
PLANLÆGNING

af dit næste arrangement

Valg af lokation

  • Grundig planlægning er forudsætningen for, at et møde eller en konference bliver vellykket.
  • Hvem skal deltage i konferencen?
  • Hvor og hvornår skal konferencen afholdes?
  • Hvor mange personer skal deltage?
  • Hvor i landet kommer deltagerne fra?
  • Det kan også være en god idé at arrangere transportmulighed til og fra arrangementet, hvis budgettet tillader det.

Definer din målgruppe

  • Hvordan fanger du målgruppens opmærksomhed og fastholder den?
  • Sørg for at målrette alt som fx invitation, program, pauser og lokation.
  • Det er vigtigt at målrette invitationen, så du får de rigtige deltagere til arrangementet, men det er også vigtigt at tilpasse arrangementets format og indhold til målgruppen.

Vær til stede

  • Når du arrangerer en konference eller et møde, kommer du til at være den første person, der møder op, og den sidste person, der forlader lokalet.
  • Så god tidsstyring i løbet af hver eneste del af planlægning og gennemførelse af dit møde er nødvendig.
  • Lad ikke dine gæster stå og vente, men hav gerne en lille buffer til uventede situationer.

Vær skarp på formål og indhold

  • Hold hele tiden fokus på, hvad formålet med mødet er, og hvilket udbytte du ønsker dig af arrangementet. Det gør det nemmere for dig at skabe det ønskede indhold og den ønskede struktur.
  • Vær også knivskarp på, hvad du ønsker, hver enkelt deltager skal få med derfra, og hvilke værktøjer du kan hive frem fra værktøjskassen for at opnå dette.

Styr på detaljen og maden

  • Som med alt andet i din konferenceplanlægning ligger nøglen i detaljerne.
  • Sørger du for mad i løbet af dit arrangement?
  • Spørg altid dine gæster, om de har bestemte præferencer eller madallergier.
  • Hvis du lader dine gæster betale for deres mad, bør du sørge for, at de virkelig får valuta for pengene.

STELLINGE

van gaste

"

Ons sê ook GROOT dankie vir 2020 - dit het baie goed gewerk hierdie jaar - Groot lof aan almal by Munkebjerg. Veral die tegnici moet vanjaar geloof word vir die teenwoordigheid en professionele hulp. Alles het geklik soos dit moes. Lekker naweek as jy daar aankom.

- Techno Denemarke
"

Beste almal by Munkebjerg, 'n GROOT dankie van hier af van voor die begin tot die einde, ons is gehelp deur ons buitengewone kongres, waar dit gebeur het wat nie veronderstel was om te gebeur nie; Die voorsitter het positief getoets vir Corona en moes dus via Spanne deelneem, wat jou Ronni ons kundig deurgehelp het. Dit was 'n ongelooflike hulp om te weet julle was gereed... die hele span, op geen stadium moes ek uitgaan om personeel te soek om ons te help nie. Ook 'n groot dankie aan Søren, jou heeltemal professionele kelner, wat regtig kieskeurig was en ons Dinsdagaand ingewag het, wat geëindig het met 'n bestelling vir 'n paar bottels wyn. Dankie vir nou...en sien jou hopelik weer.

- Die Sentrale Vereniging van Seëlpersoneel

RIEDEL GLAS PROE

Wanneer jy 'n konferensie of kursus by Munkebjerg Hotel hou, is dit moontlik om 'n Riedel-glasproe in verband hiermee te bespreek. Die geleentheid kan elke dag gehou word tot 17.00:XNUMX,
maar moet vooraf bespreek word en daar moet 'n minimum van 10 deelnemers wees.

Die goeie proe-ervaring begin by die regte glas. Probeer Riedel-glasproe en word bobewus.
Ons bedien 4 verskillende wyne in 4 verskillende glase.

Die glasproe word gehou in ons fyn wynkelder of in een van ons vele kamers met 'n uitsig, wat 'n verlengstuk van die Panorama Restaurant is. Kontak ons ​​gerus vandag sodat ons 'n opwindende glasproe vir jou kan bespreek.