På Munkebjerg Hotel gør vi os altid umage

… for at skabe præcis de rammer, der er rigtige for jer.
Bøgeskoven i vores baghave får hverdagsrutinerne til at forsvinde og giver plads til refleksion og fordybelse. Vores overdådige buffet med charcuteri fra egen slagter og brød fra eget bageri lader batterierne op, når der er brug for ny energi, og vores eksklusive vinkælder giver den gode stemning frit løb.

Vi tilbyder

• 20 mødelokaler af varierende størrelse
• Munkebjergsalen op til 720 personer
• 14 gruppelokaler
• Eksklusivt Treetop-konferencekoncept op til 16 deltagere
• Moderne AV-udstyr og trådløst internet på hele hotellet
• Flipover, whiteboard, projektor og lærred
• Blokke og penne
• 50 kvadratmeter hæve-sænke-scene i Munkebjergsalen
• Professionelle konferenceværter

Kom lidt tættere på himlen

Meget er ændret siden det oprindelige Munkebjerg Badehotel, men takket være beliggenheden i den smukke natur og den personlige atmosfære står Munkebjerg stadig for en oplevelse, der er kendt i vide kredse langt ud over landets grænser. Munkebjerg Hotel byder i dag på faciliteter af højeste standard.

Besøg Treetop Restauranten

Lokaleoversigt

Værelser og afstand til Munkebjerg

Er du i bil, kan du ankomme til hotellet inden for følgende tidspunkter:
• Aalborg 2 timer
• Aarhus 1 time
• Odense 1 time
• Billund Lufthavn 30 minutter
• København 2½ time

På hotellet har vi:
• 158 værelser
• Heraf 5 suiter og 29 Treetopværelser
• Pudebar med 6 lækre og forskellige pudetyper
• Komfortabel kontorarbejdsplads
• Gratis, hurtig og sikker wi-fi

Hvordan bliver din konference en succes?

Vores erfarne konferencespecialister sætter en ære i at hjælpe dig med at forme et program, der gør din konference til en særlig oplevelse for deltagerne. På Munkebjerg Hotel er din konference altid i sikre og hjælpsomme hænder. Vi er et af Vejles bedste mødesteder og har 5-stjernede konferencefaciliteter.

Hvis du i din virksomhed er ansvarlig for booking af møder, konferencer, events og firmafester, så giver vi dig med vores udsendelse af nyhedsbrev yderst relevant og nyttig viden, som du kan bruge i din planlægning. Her klæder vi dig rigtigt på, så du kan føle dig tryg og velforberedt til din næste konference.

Download vores konferencebrochure

Top-5-råd til planlægning af dit næste arrangement

  • Grundig planlægning er forudsætningen for, at et møde eller en konference bliver vellykket.
  • Hvem skal deltage i konferencen?
  • Hvor og hvornår skal konferencen afholdes?
  • Hvor mange personer skal deltage?
  • Hvor i landet kommer deltagerne fra?
  • Det kan også være en god idé at arrangere transportmulighed til og fra arrangementet, hvis budgettet tillader det.
  • Hvordan fanger du målgruppens opmærksomhed og fastholder den?
  • Sørg for at målrette alt som fx invitation, program, pauser og lokation.
  • Det er vigtigt at målrette invitationen, så du får de rigtige deltagere til arrangementet, men det er også vigtigt at tilpasse arrangementets format og indhold til målgruppen.
  • Når du arrangerer en konference eller et møde, kommer du til at være den første person, der møder op, og den sidste person, der forlader lokalet.
  • Så god tidsstyring i løbet af hver eneste del af planlægning og gennemførelse af dit møde er nødvendig.
  • Lad ikke dine gæster stå og vente, men hav gerne en lille buffer til uventede situationer.
  • Hold hele tiden fokus på, hvad formålet med mødet er, og hvilket udbytte du ønsker dig af arrangementet. Det gør det nemmere for dig at skabe det ønskede indhold og den ønskede struktur.
  • Vær også knivskarp på, hvad du ønsker, hver enkelt deltager skal få med derfra, og hvilke værktøjer du kan hive frem fra værktøjskassen for at opnå dette.
  • Som med alt andet i din konferenceplanlægning ligger nøglen i detaljerne.
  • Sørger du for mad i løbet af dit arrangement?
  • Spørg altid dine gæster, om de har bestemte præferencer eller madallergier.
  • Hvis du lader dine gæster betale for deres mad, bør du sørge for, at de virkelig får valuta for pengene.

Vi er klar til at hjælpe jer

Lotte Michaelis-Kjær

Salgschef +45 5362 7256

Thomas Hoffmann

Senior Key Account Manager +45 2137 6812

Jane Larsson

Konferencekoordinator +45 7642 8520

Birgitte Vaaben

Hotelchef +45 7642 8523

Anita Barslund

Konferencekoordinator +45 7642 8522
Tusind tak for et flot og veltilrettelagt arrangement hos jer fredag den 6. december 2019. Dejlige, afslappende omgivelser og gode værelser, lækker mad og vin, gode lokaler, perfekt betjening – rigtig høj kvalitet. Vi er meget tilfredse. Rigtig god dag til jer alle. Med venlig hilsen Løvbjerg Ejendomme A/S Adm. direktør
Palle
Det føltes slet ikke som at være på arbejde, da vi var på konference på Munkebjerg. Det føltes tværtimod som en lille ferie, hvor jeg bare blev fagligt fyldt op. Det var rigtig rart.
Lene Nielsen
Følte mig i gode hænder, lige fra det personlige besøg, via fremvisning af lokaler, gennemgang af menu til selve afholdelsen af arrangementet. Yderst professionelt med menneskeligt udtryk og mange smil.
Jan

Riedel-glassmagning

Når I afholder konference eller kursus på Munkebjerg Hotel er det i forbindelse dermed, muligt at booke en Riedel-glassmagning. Arrangementet kan afholdes alle dage indtil kl. 17.00,
men skal dog forudbestilles og I skal minimum være 10 deltagere.

Den gode smagsoplevelse starter ved det rette glas. Prøv Riedel-glassmagning og bliv overbevidst.
Vi serverer 4 forskellige vine i 4 forskellige glas.

Glassmagningen afholdes i vores fine vinkælder eller i en af vores mange sale med udsigt, som ligger i forlængelse af Panorama Restauranten. Kontakt os gerne i dag så vi kan booke en spændende glassmagning til jer.