Vi skal mødes, hvis vi skal skabe noget sammen

Vi skaber rammerne for de store tanker. I får moderne mødelokaler med avanceret AV-udstyr, god forplejning, smuk natur og ekstraordinært mange mødefaciliteter som fx gratis internet og parkering, flotte værelser, Lobbybar, fitness- og spaområde, tennisbane og krolf. Vores lobbybar er velegnet til små, uformelle møder, bl.a. én-til-én-møder.
Når I afholder konference hos os, kan I opgradere til en gourmetmiddag i vores eksklusive Treetop Restaurant.

Vi har den mest storslåede udsigt og en magisk bøgeskov, som indbyder til en Walk & Talk og flere store tanker.

Morgenmøde 08.00-11.00
Frokostmøde 12.00-14.00
Eftermiddagsmøde 13.00-17.00
Dagsmøde 08.00-17.00
Heldagsmøde 08.00-22.00
Aftenmøde 17.00-22.00
​1½-døgnsmøde 08.00-17.00

Munkebjerg Hotel giver jer ganske enkelt alt det, I har brug for.

Konferencelokaler Vejle

Munkebjerg Hotel er et af Danmarks bedste møde- og konferencesteder.
Vi er et 5-stjernet konferencehotel med en kapacitet på 2-720 deltagere, og vi er specialister i at arrangere møder og konferencer. Når du træder ind på Munkebjerg Hotel, vil du straks mærke den helt specielle stemning, vi har her på hotellet, og du vil ikke mindst blive betaget af den storslåede udsigt over Vejle Fjord.

Munkebjerg Hotel er særligt udvalgt i Vejle til at leverer møde og konferencefaciliteter til alle statslige institutioner.
Se mere her.

Munkebjerg Hotel har en attraktiv lokation i Vejle med udsigt over Vejle Fjord. Vejle er en god placering til leje af møde- og konference lokaler, da man som virksomheder og samarbejdspartnere kan mødes halvvejs via motorvej, hvis man er placeret i hver sin ende af landet. Munkebjerg Hotel har derfor også gode parkerings faciliteter, så parkering bliver intet problem.

Vi har professionelle faciliteter i vores lokaler med AV-udstyr, trådløst internet, whiteboards, projektor og lærreder. Vi har 20 lokaler af varierende størrelse og vores Munkebjergsal med plads til 720 personer og eksklusive Treetop-konferencekoncept med plads til 16 personer.

Med sin placering og faciliteter er Munkebjerg Hotel det perfekte sted til konference midtjylland, så I kan mødes og snakke fremtidige muligheder.

 

Download konferencebrochure

 

Konferencefaciliteter Vejle

Munkebjerg Hotel har de bedste konferencefaciliteter i Vejle med vores storslåede udsigt og magiske bøgeskov, som indbyder til en Walk & Talk og store tanker. Her på siden har i mulighed for at se en 3D lokaleoversigt over alle de lokaler som kan tilbydes til konferencer på Munkebjerg Hotel.

Munkebjerg Hotel får hverdagsrutinerne til at forsvinde og giver plads til refleksion og fordybelse. Ved afholdelse af konference hos os får I altid personlig service og rådgivning fra første kontakt. Vi har attraktive mødepakker, som bliver skræddersyet til netop jeres ønsker og behov og I får professionel møde- og konferencerådgivning inkluderet i prisen.

Vi er specialister i at tilrettelægge arrangementer, og vi har mange års erfaring, som gør at vi kan give jer alt det I har brug for, for at få et succesfuldt arrangement og ophold.

Vi står klar til at vejlede og hjælpe med mødeplanlægningen. Uanset, hvor mange personer der skal deltage i mødet, er der altid en række faste ting, som skal planlægges.
Vi tilbyder i den forbindelse forskellige mødedetaljer, der hver især kan være de perfekte løsninger for jeres behov og ønsker.

Vi vil sammen med jer fortsætte indtil alle jeres ønsker omkring mødet er opfyldt, og alt er klar til I kommer, så I kan opnå de bedste resultater under jeres ophold.

Mødepakker til jeres behov

Giv dig selv og dine medkursister en oplevelse af format.
Hvad enten det er et bestyrelsesmøde, strategimøde eller ledermøde, tilbyder vi sublime faciliteter og førsteklasses forplejning. Vi forstår, at når store beslutninger skal træffes, skal forstyrrende elementer såsom mangelfulde lokaler eller dårlige måltider, være ikkeeksisterende.
Derfor planlægger vi sammen med jer mødet ned til mindste detalje, så alt kommer til at forløbe fejlfrit.

Hvis du er på udkig efter nogle fantastiske faciliteter til din næste konference. . nogle lokaler, der samtidig ligger rigtig naturskønt, så er Vejle Center Hotel det perfekte sted.

Vi har nogle af de bedste mødelokaler Vejle kan byde på. Vores konference lokaler har en kapacitet på op til 150 personer.
Vejle Center Hotel er både et forretnings-, konference- og familiehotel, og det er placeret midt i Trekantområdet med skøn natur omkring, og samtidig er der kun ca. 10 minutters gang til banegården og Vejles spændende byliv med butiksstrøg, caféer og restauranter.

Her hos os oplever både dig og dine gæster eller deltagere et meget højt serviceniveau, et nærvær og en familiær stemning, som alle møder lige så snart, at de træder ind af døren. Desuden har hotellet 300 gratis parkeringspladser, så det er nemt for alle at komme til og fra møder og ophold, uden at de skal lede efter parkeringspladser og betale for det. At hotellet også er et familiehotel, skaber en hel særlig afslappet stemning, når dagens møder eller konference er forbi. Og det er nemt at gå til Vejles spændende kultur- og byliv og lade bilen stå på parkeringspladsen.

Dagsmøde 08.00-17.00

Munkebjerg Hotel kan arrangere jeres dagsmøder i tidsrummet kl. 8-17. Vores moderne mødelokaler og indbydende forplejning danner perfekte rammer om afholdelse af effektive dagsmøder.

Morgen-/formiddagsbuffet med kaffe/te, juice, frisk frugt samt udvalg af friskbagt morgenbrød fra eget bageri
Isvand i mødelokalet
Stor frokostbuffet med hjemmelavede delikatesser, 1 øl/vand samt kaffe/te
Eftermiddagsbuffet med kaffe/te, frisk frugt, sunde snacks og kager fra eget konditori
Lokale og standard AV-udstyr inkl. projektor

Vejledende pris pr. person kr. 795,-

Heldagsmøde 08.00-22.00

Under et heldagsmøde står Munkebjerg Hotels stab og faciliteter til rådighed kl. 8-22, men vores engagement i jeres event begynder lang tid før. Vi er med hele vejen fra idéstadiet, til vi siger farvel om aftenen og bidrager i processen med venlig og konstruktiv rådgivning, som maksimerer jeres muligheder for at afholde et produktivt møde.

Morgen-/formiddagsbuffet med kaffe/te, juice, frisk frugt samt udvalg af friskbagt morgenbrød fra eget bageri
Isvand i mødelokalet
Stor frokostbuffet med hjemmelavede delikatesser, 1 øl/vand samt kaffe/te
Eftermiddagsbuffet med kaffe/te, frisk frugt, sunde snacks og kager fra eget konditori
Middag med tre retter og kaffe/te
Lokale og standard AV-udstyr inkl. projektor

Vejledende pris pr. person kr. 1,095,- 

Døgnmøde

Munkebjerg Hotel agerer gerne gavmild og kompetent vært for døgnmøder. Disse starter kl. 8 og slutter næste dag efter en behagelig overnatning på et af vores indbydende værelser. Arrangementet inkluderer et lækkert og veltilberedt morgenmåltid.

Morgen-/formiddagsbuffet med kaffe/te, juice, frisk frugt samt udvalg af friskbagt morgenbrød fra eget bageri
Isvand i mødelokalet
Stor frokostbuffet med hjemmelavede delikatesser, 1 øl/vand samt kaffe/te
Eftermiddagsbuffet med kaffe/te, frisk frugt, sunde snacks og kager fra eget konditori
Middag med tre retter og kaffe/te
Lokale og standard AV-udstyr inkl. projektor
Overnatning med morgenmad

Vejledende pris pr. person i enkeltværelse kr. 2.445,-

Weekendkonference

Vi skaber rammerne til store tanker. Afhold jeres weekendkonference fredag-lørdag, lørdag-søndag eller søndag-mandag, og glem, at du rent faktisk er på arbejde.

DAG 1
Morgen-/formiddagsbuffet med kaffe/te, juice, frisk frugt samt udvalg af friskbagt morgenbrød fra eget bageri
Isvand i mødelokalet
Stor frokostbuffet med hjemmelavede delikatesser, 1 øl/vand samt kaffe/te
Eftermiddagsbuffet med kaffe/te, frisk frugt, sunde snacks og kager fra eget konditori
Middag med tre retter og kaffe/te
Lokale og standard AV-udstyr inkl. projektor
Overnatning med morgenmad

DAG 2
Formiddagsbuffet
Isvand i mødelokalet
To-Go-madpakke
Lokale og standard AV-udstyr inkl. projektor

Få en god pris på lige netop jeres weekendkonference.

Lokaleoversigt

Riedel-glassmagning

Når I afholder konference eller kursus på Munkebjerg Hotel er det i forbindelse dermed, muligt at booke en Riedel-glassmagning. Arrangementet kan afholdes alle dage indtil kl. 17.00,
men skal dog forudbestilles og I skal minimum være 10 deltagere.

Den gode smagsoplevelse starter ved det rette glas. Prøv Riedel-glassmagning og bliv overbevidst.
Vi serverer 4 forskellige vine i 4 forskellige glas.

Glassmagningen afholdes i vores fine vinkælder eller i en af vores mange sale med udsigt, som ligger i forlængelse af Panorama Restauranten. Kontakt os gerne i dag så vi kan booke en spændende glassmagning til jer.

 

Vi skaber de rette rammer for jer

Vi står klar til at vejlede og hjælpe med mødeplanlægningen. Uanset, hvor mange personer der skal deltage i mødet, er der altid en række faste ting, som skal planlægges.
Vi tilbyder i den forbindelse forskellige mødedetaljer, der hver især kan være de perfekte løsninger for jeres unikke behov og ønsker. Vi fortsætter, indtil alle jeres ønsker omkring mødet er opfyldt, og alt er klar til at tage imod jer, så I kan opnå de bedste resultater.

Birgitte Vaaben

Hotelchef +45 7642 8523 E-mail: bv@munkebjerg.dk

Jane Larsson

Konferencekoordinator +45 7642 8520 E-mail: jal@munkebjerg.dk

Lotte Michaelis-Kjær

Thomas Hoffmann

Key Account Manager +45 2137 6812 E-mail: th@munkebjerg.dk

Lise Lissau Thomsen

Intern salgskoordinator +45 3132 2608 E-mail: llt@munkebjerg.dk
Det føltes slet ikke som at være på arbejde, da vi var på konference på Munkebjerg. Det føltes tværtimod som en lille ferie, hvor jeg bare blev fagligt fyldt op. Det var rigtig rart.
Lene Ren Nielsen
Jeg vil gerne sige tak for et perfekt arrangement. Vi blev rigtigt forkælet og takker mange gange for opgradering af værelser. Det er ikke første gang vi besøger Jer og bestemt ikke sidste og vi roser Jer til højre og venstre. Af hjertet tak. Med venlig hilsen Henrik Pedersen Indehaver  
Henrik Pedersen
Følte mig i gode hænder, lige fra det personlige besøg, via fremvisning af lokaler, gennemgang af menu til selve afholdelsen af arrangementet. Yderst professionelt med menneskeligt udtryk og mange smil.
Jan Kaspersen